Job 28 van 102


Report this listing

Solliciteren



Aankoopspecialist


Functie

Ben je analytisch ingesteld en communicatief sterk maar beschik je ook wel over voldoende assertiviteit? Zet je graag de puntjes op de i en werk je steeds probleemoplossend?

Dan is deze vacature vast iets voor jou!

Als aankoopspecialist kom je terecht bij een gekende producent binnen de chemische sector. Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van de efficiëntie van de supply chain operaties. Je werkt samen met verschillende teams, waaronder inkoop, distributie en logistiek, om een tijdige en accurate levering van producten aan klanten te garanderen. Je oog voor detail en sterke organisatorische vaardigheden zullen bijdragen aan het stroomlijnen van processen en het minimaliseren van verstoringen in de supply chain.

Je taken en verantwoordelijkheden zien er als volgt uit:

  • nauw samenwerken met inkoop om de voorraadniveaus te bewaken
  • coördineren met leveranciers in functie van bestellingen
  • nauwkeurige en bijgewerkte gegevens bijhouden van voorraadniveaus, verzendingen en aankopen
  • assisteren bij de ontwikkeling en implementatie van supply chain-strategieën
  • proactief en probleemoplossend communiceren met interne teams en externe partners
  • toezicht houden op transport- en distributieactiviteiten, zorgen voor tijdige levering en naleving van kwaliteitsnormen
  • ondersteunen bij het oplossen van afwijkingen of problemen met betrekking tot bestellingen, leveringen of voorraden
  • op de hoogte blijven van trends in de sector, regelgeving en best practices
  • bijdragen aan cross-functionele projecten gericht op het verbeteren van de algehele supply chain prestaties

Jouw profiel

  • je hebt een zeer goede kennis Nederlands en Engels
  • je hebt minimaal 2 jaar ervaring in Supply chain
  • je hebt ervaring met planning en projectbeheer
  • je hebt sterke analytische vaardigheden
  • je bent communicatief, detailgericht, probleemoplossend en stressbestendig
  • je hebt goede kennis van MS Office Suite en SAP
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)

Aanbod

  • je komt terecht in een groeiend en modern bedrijf waar iedereen je onmiddellijk in het team zal opnemen
  • een uitdagende job met een gevarieerd takenpakket
  • in een voltijds regime met 12 ADV dagen (mogelijkheid tot 4/5de)
  • glijdende uren en thuiswerk
  • groeimogelijkheden
  • mooie verloning met extralegale voordelen (mogelijkheid tot fietslease, hospitalisatie- en groepsverzekering)

Is dit een job voor jou? Solliciteer dan hier online of bel ons voor verdere vragen op 03 820 88 80.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht